Stockholm <3

Hejsan<3. Jag har ju varit i Stockholm det var super kul. Vi hyrde en lägenhet och om man gick runt hörnet så låg cocoo där jag gick in där en gång men jag köpte inget. Vi var på Gröna Lund en dag också men det var så mycket folk. men aja här ska väl jag inte sitta och snacka här kommer bilderna.
Vi tog kort utanför när Cocoo var stängt.       Rosett ringar väldigt fina.                             Lite smycken.                                            COCOO.
Lite smycken.
Har tyvärr inga fler bilder men om jag hittar lägger jag in.

Kommentarer
Postat av: Cupcake

jag har också varit på grönalund, min favorit var stora frittfall

vilken var din?

2010-08-08 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0