Tjo

Tjo. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men eftersom Freja fyllde år igår så kanske jag ska följa med pappa och Freja föratt dom ska köpa Nintendo ds fodral och minneskort till Nintendo ds. Hon fick pengar igår så hon ska köpa det. Hon fick ett Nintendo ds av oss igår och två spel. Det är jätte kul jag brukar få testa. Annars ska jag nog bara ta det lugnt idag. Det är en sak jag dissar. Att skolan börjar. Sommar lovet har varit kortare det känns iaf som det. Men men. Jag längtar iaf tills jag fyller år den 2 oktober.
Tjingeling här kommer lite bilder på mig pappa tagit med hans mobil.
Hej då ska spela på Frejas Nintendo ds nu

Kommentarer
Postat av: WIMMI bli veckans blogg

Söta bilder min lilla Cupcake !! ♥

2010-08-21 @ 17:22:12
URL: http://wilmawidaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0