Bilder från Jul :)

Hejsan alla :P
Nu kommer bilder på vad jag fått och lite andra julbilder hoppas ni blir roade :D
Jag och Freja med fina nya julklänningar :)
Ett stort paket som väntas på att få öppnas av mig :P
Min nya rosett klänning :D
Nya strumpbyxor :D
Ny Bolero med ros mönster bak och puffarmar :D
Paket som väntas på att få öppnas :P
En favorit av julkulorna enligt mig ;)
Nya rosett hårspännen ;)
Fick en ny mascara :love:
Fick en locktång :love:
Baseballkofta fast med C
Snygg T-shirt :)
Eget nagelborttagningsmedel ;)
Vantar ;)
Nattlinne ;)
Nageldekoration :love:
Nageldekoration :love:
Stor bag :love:
Nya Benvärmare :love:
En kalender med årets snyggaste killar för 2011 ;)
En till favorit kula i granen :love:
GOD JUL :love:
///Filippa

Kommentarer
Postat av: vera

nice;) vet du jag fick en mini-tweenie data och en vågtång mm.

2010-12-25 @ 08:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0