Dan före dopparedan

HEJSAN :)
JAG ÄR SÅÅÅ GLAD FÖR IDAG ÄR DET DAGEN FÖRE JULAFTON (DAN FÖRE DOPPAREDAN)
Jag ska fixa lite idag vi ska sätta upp julgranen och laga mat och åka till mormors grav och lite......
Så jag kanske inte kan blogga mycket idag men en bild på granen kommer komma :)
Imorgon kommer jag inte blogga för då ser dagen ut så här för mig :
Jag vaknar och sen går jag ner och vill öppna julklappar direkt sen kommer mamma och pappa ner och vi får öppna ett var...
Sedan äter vi frukost sedan måste jag fixa mig och efter det åker vi till morfar i Katthammasvik/Gammelgarn.
När vi kommer dit så kollar jag och syrran klapparna där och sen är det dags för lunch efter lunch får vi öppna paket :)
Sen ser vi på kalle anka :) :) :D
Efter det åker vi till farmor och farfar på Hallshuk.
Där träffar vi även någon kusin och min faster :)
Först tror jag att vi öppnar paket och sedan äter vi middag. Och sen stannar vi där över natten :D
Om ni inte vet vad jag menar med all ställena så berättar jag att allt ligger på Gotland :)
Men kanske i över morgon att jag hinner blogga och skriva vad jag fick och lägga ut någon bild :D
//Filippa

Kommentarer
Postat av: Freja - Foto, vardag & design

Tack :D :D

2010-12-23 @ 10:24:33
URL: http://fbergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0