Tester Nu kommer fleraaaaa


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: 1.Varför det måste vara skollhett ute 2.Varför vi har gympa i en annan gympasal. 3.Varför touch mobiler är så dyra.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: 1.Lava lampa. 2.Lys kruka 3.Skriv böcker
Tre saker jag gör just nu: 1. Tittar. 2. Är på bloggen 3.Är på Fb
Tre saker jag vill göra innan jag dör: 1.Gå på liseberg 2.Åka till Thailand. 3.Åka på Äventyrsbad
Tre saker jag kan: 1.Spela innebandy 2.Dansa 3.Hoppa högt 
Tre saker jag inte kan: 1.Spela fiol 2. slänga mig över kanten på terra badet. 3.Hoppa från Mount everest och överleva.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:1.Dancing on my own 2.We no speak americano 3. Wawin flag
Tre favoriträtter:1Grekisk sallad 2.Köttfärssås och spaghetti 3. Pannkakor

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? T-shirt
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? 2
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Nej

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. Snygg sygg och juste snygg
Vad innebär mode för dig?snygga och populära kläder ocgh smycken
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Kapphal Lindex
Hur mycket shoppar du för i månaden? Inte mycket är besviken
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Meeeraaa
Brukar du tröstshoppa? Neejjjj
Högklackat eller lågklackat? Mitt i mellan
Vilken är din drömväska? Den som kostar 15000
Vilket blir ditt nästa köp? Shorts
Favoritplagg just nu? Shorts
Favoritaccessoarer? Kawaii smycken eller cupcake smycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0