Lördag

Hej jag skriver ej mycket här på bloggen men nu kommer ett inlägg.
Idag är det Lördag och vi hade gäster igår. Jag var på en cupcake "fest" på efter middagen vid min bästis och en annan kompis. Det var jätte goda cupcakes och eftersom jag älskar dom så älskar jag alla sorter. Jag glömmer och hinner ej att skriva för att jag har fått en studsmatta som har gjort felet men det är jätte kul men nu vet ni varför jag ej skriver så mycket. Vi har haft vikarie i klassen men det gick inte bra vi skrev kontrakt till henne föratt hon är alltid vi oss när vi måste ha vikarie och vi har alltid varit knäppa. Toki är ett bra smeknamn tycker jag mest när man ska skriva cupcaketoki då blir det som cupcaketokig. HAHA. Hejdå ///Cupcaketoki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0