Mors dag

Idag är det Mors dag och vår familj har verkligen firat. Inatt sov vi i Åminne en natt det var mysigt. Sen åt vi mat vid hamnen på Joda. Vi gick sen till glass baren för att äta mjukglass jag tog en med choklad dopp. Jag såg inte på ESC (Eurovision song contest) i år. Jag tyckte att det var onödigt vadå Sverige var ju inte med vad är det för mening med det vi kan ju liksom inte vinna då det är ju det vi vill. Men jag vet vem som vann Tyskland. Pappa tittade på text tv i morse då stog det att i det spanska numret hade en kille sprungit in och dansat på scenen jag blev lite förvånade men pappa berättade att han kallades för Jimmy Jump och hade sprungit in på planen när Barcelona spelade fotbolls match. Sen läste jag på text tv att det hade varit en bil olycka i Visby och då var man kanske lite lugnare en senare då fick jag höra på radion att bilen hade voltat kört in i en lyktstolpe sen voltat och hamnat 50 meter in på en åker. Personerna låg UTANFÖR bilen när räddning tjänsten kom och personerna var döda. Det är lite läskigt för det är så många som dör i olyckor på Gotland nu:(:( Jaja nu kan vi väl komma på lite roliga saker hmmmm. Jag vet jag visar lite fina bilder håll i hatten är kommer lite bilder:):).

Kommentarer
Postat av: Ann

ja vi hade det verkligen mysigt i Åminne...speciellt på kvällen när vi var nere vid stranden...Sen mors dag var alldeles UNDERBAR....TUSEN TACK...Jag har världens bästa familj:)

<3<3<3

2010-06-02 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0