En natt hos ELIN !!<3

Hejsan <3 ;)
Idag är det Kut dag (vet ej vad för förkortning) i skolan.
Det betyder att vi är lediga :P
Så jag sov hos elin inatt. Vi hade superkul.
Vi sov i Elins "garage rum" alltså dom har som ett sovrum i garaget.
Det var jätte mysigt. ;)
Tack för en supeeeeeeeeeeer mysig kväll Elin <3<3.
Vi såg på tre filmer :) Jag rekommenderar dom varmt <3
Först såg vi på Youth in revolt. Den var jätte bra :)
Kan berätta lite snabbt om den.
Det handlar om en kille som aldrig träffar/träffat någon tjej att bli tsm med.
Sen såg vi på VARNING! För vilda djur.....
Det var den allra bästa.
Handlar om en man som alltid träffar på massa djur och den är väldigt rolig man skrattar hela tiden :) (thumbup)
Sen imorse såg vi på En julsaga :)
Den var lite små läskig ibland :P
Handlar om en gubbe som verkligen hatar julen. Men filmen har ett lyckligt slut :)!!
Somsagt:
Jag rekommenderar alla filmer till 100%
Har ni sett någon / några skriv en kommentar om hur den var enligt dig :)
Om du inte har sett dom kommentera något annat vettja.:)
Och youth in revolt och en julsaga är från 11 år.
Så de är inga familje filmer precis jo om ni är alla över 11 år :)
Jag lovar att din familj och alla kommer gilla varning för vilda djur.
///Filippa /Cupcaketoki

Kommentarer
Postat av: mamma

KUL FILIPPA!

KUT=KOMPETENSUTVECKLINGSDAG



pok

2010-11-26 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0