Match!! <3

Hejsan!! Idag ska jag på match med laget. Fast idag blir det en speciell match. Vi ska köra mot vårat lag. Alltså vi har delat upp laget i två när vi spelar match. Och vi ska spela mot Endre IF lag svart idag. Jag är i lag gul :S kanske var lite svår förklaring men men. Det ska bli kul att köra. Igår såg vi på endre a-lagets hemma match mot Huddinge. Endre vann med 3-1. Inte den bästa matchen jag har sett med dom precis ;)  Vi sålde bollar som publiken ska kasta in på planen i en tävling. Den är gången skulle man komma så nära en mobil man kunde. Det gick bra med försäljningen. Sen skulle vi bort till några kompisar här i kvarteret det var väl skoj. Jag tycker en sak är väldigt tråkigt. Det är att helgerna går så fort det är så tråkigt för man vill ju ha mer helg såklart.
///Filippa :) :P ;)
hejjjaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0