Hejj

Hejsan. Idag har jag inte gjort så mycket. Först var  jag i skolan och sen så var jag med clara. Först åt vi bullar och sen satt vi vid datorn. :) :) Efter det fick vi supersmaskiga våfflor. Sen skulle jag hem föratt det var träning klockan 5. Men clara skulle ju också dit så vi fick träffa varann där också. Men idag skulle vi träna på innebandycentret. En av ledarna sa en kod vi skulle klicka in vid dörren så den blev upplåst. Men den koden funkade inte så först fick vi gå in i något annat omklädningsrum. Men sen var det någon som fick upp dörren. Det var ju bra:P men det dåliga var att det var efter vi skulle börja så vi spelade inte lika länge idag :( men nu har jag varit på godis 500 sorter för att köpa godis. Jag köpte lite sen åkte vi hem och nu sitter jag bara här och chattar lite. Men jag gör ett inlägg imorgon med tror jag är inte så bra på att lova men jag vill ju såklart det. Men ibland så bestämmer man sig för något men det blir aldrig gjort. Sådan är jag iallafall..... Hahaha. Igår så var vi på Ica Maxi med klassen föratt smaka på frukt. Det var kul och gott. Om ni vill kan ni skriva eran favorit frukt/Grönsak. Det hade varit kul. Min favorit frukt är vindruvor och favorit grönsaken är paprika. Jag vet inte varför men jag tycker paprikan är så söt. Och den är dessutom den grönsak med mest C-vitamin i. Inte vet jag varför jag skrev det så intressant var det ju inte haha. Snart ska jag se på idol. Det är så bra. Jag hejar på Olle. Men jag hejade på Alice också men hon har bestämt sig för att åka hem. Hon var ju bäst. Hon skrev på aftonbladet att hon inte kände samma glädje när hon står på scenen. Men nu får ju Minnah komma in igen. Hon va ju faktiskt också rätt bra. Men Jay Smith och Olle Hedberg är bäst. Det är kul att någon från Gotland kan vara med. Men jag gillar inte Geir så mycket. Visst det är väl bra att någon är lite äldre men han gillar jag inte. Elin är faktiskt också cool. Hon är likt Pink tycker jag det är nice. Ikväll ska dom också sjunga The beatles låtar. I skolan sjöng vi She loves you. Det är inte precis min smak på musik men dom duger och förresten så likadant med dom vi gillar nu kommer dom i framtiden tycka att t.ex Justin bieber ser jätte knäpp ut och bla bla bla.


A men hej då det blev väldigt långt inlägg idag   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0