Hejsan

Förlåt jag har inte hunnit skriva men så här är det att jag har varit hos farmor och farfar och sudden. Sudden är deras hund det är en schiller stövare här kommer en bild men det är inte sudden utan typ alla såna hundar ser likadana ut kolla här
Detta är en tik och den är lite våt men sudden är en kille så ni vet.
Sudden är bara så söt jag tycker dom här hundarna är så finaaa.
Nu på tal om ingenting så ska jag berätta vilka låtar jag tycker mest om just nu.
Justin bieber - Down to earth , bigger , u smile :)
Taylor swift - Our song :P
Har ni absolut aldrig hör dom här låtarna så tycker jag att ni ska antingen gå in på youtube eller spotify och höra dom här för jag bara älskar dooom :) :thumbup: :thumbup: hahah :D :D

Kommentarer
Postat av: Moa Lindblad

Hihi vilken fin hund!!!:);)

2010-10-30 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0