Hejsan ;)

Hej hopp och godmorgon ;)  Klockan är bara 10 i 7 hihih var tvungen att gå upp tidigt för att hinna komma till skolan sen och mamma och pappa började tidigt idag så det blev lite tidigare. Det är så att jag kan inte länka men jag skriver bloggadressen här sen får ni kopiera och det är så att jag vill ha en tävling.
*Skriv in ditt namn och din bloggadress i kommentaren.
*Tävlingen börjar när 4-5 stycken är med helst fler men det går bra ändå
*Sen utser jag en vinnare (lottar) och sen kommer vinnaren på bloggen och dens bloggnamn kommer här så ni går in på den.
Hejdååå
GÅÅ MEEDDD

Kommentarer
Postat av: wilma

Im in !!

2010-10-22 @ 19:00:38
URL: http://wilmawidaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0