Smileys

Hejsan:) Igår såg ni kanske att jag hade fixat smileys på min blogg och nu ska jag visa vilka jag har
:) :( :P :D :O ;) :S ;( :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :tumbdown:
Vill ni också fixa smileysar kan ni gå in på www.bloggdesign.nu  och i början finns det en ruta där det står smileys till din blogg. Sen klickar man in vilket paket man vill ha man kan se hur de ser ut lite längre ner och så bestämmer man också lite andra grejer sen längre ner kommer koden som du kopierar och sätter in den koden i kodmallar. Obs se till att den hamnar under den första koden och där står det head och innan det sätter du koden. Men om du vill se hur man gör dom olika så finns dom där men även det inte är det paketet du har valt är det iaf likadana man gör :)
Om ni inte förstår kan ni läsa det till er där men jag förstod inte det först!! :) :) :cool:
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0