Hej ! :) <3 Kära Läsare.......................

Idag var jag sjuk :( Har ont i halsen och har haft feber. Det blir ingen skola imorgon heller........ Men när man är sjuk har man ju en väldig massa tid till datorn :) Dock hinner jag alltid inte blogga men jag klämmer in något inlägg då och då. :D Jag tänkte börja lite mer om mode. Så var med på att mode kommer finnas på bloggen från och med nu. Jag bara säger en sak.... En del saker är väldigt dyyyyra ;( Men jag lägger in snygga kläder och smycken för dom som inte har lust att slösa typ 700 spenn på typ ett halsband liksom. Och en nyhet till! Jag blir snart FotoFilippa :D Men vi får se när jag hinner ta kort och jag har ingen egen kamera ännu så det kan ta ett tag. Men nu till lite mode. (jag lovar att berätta var dom kommer ifrån) ;) ;) ;) ;) ;)
Filippa-K.com_________________________________________________________________
Sommarkjol  (stod inte kostnaden)
Gina Tricot_____________________________________________________________________
Jätt sött bälte 99 kr :)
Idag har jag inte mer tid med mode men det kommer mer en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0