Test ;)

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: vrf man e sjuk , vrf man alltid gör roliga saker i skolan när jag är sjuk , vrf ibland livet är så typiskt!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Nagelfix , godis , pennor XD
Tre saker jag gör just nu: Sitter vid datorn , lyssnar , andas
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till Liseberg , få en kamera , blogga mera!!
Tre saker jag kan: Ha roligt , sporta och typ miljarder andra grejer
Tre saker jag inte kan: Sluta tänka på Diza , Sjunga och Dansa
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik , Mig och naturen
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Fixa naglar snyggare , att göra roligare serier , ta snyggare foton
Tre favoriträtter: Tacos , Grekisk sallad och Muffins (hmmmphh är muffins en maträtt haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0