Edit Gästbloggar!

Hejsan. Edit här! Jag tänkte gästblogga åt filippa idag. Ja , filippa har säkert redan sagt det men ändå. JAG FYLLER ÅR IDAAAAAAAAAAG! Det är verkligen en speciell dag för en hamster eftersom vi inte lever så länge . Jag fick jätte goda kakor och en hamburgare gjord av hamstermat! :P Jag ÄLSKAR kakorna jag äter dom hela tiden! Men nu tycker jag att vi ska prata om saker som jag gillar! Jag kan berätta lite vad jag gillar. MAT , SPRINGA , BADA I SAND och SOVA såklart :D Va...... vad sa duu saa du? Är det tråkigt att prata om jaha då lägger jag väl in nån video på roliga hamstrar då!

Om ni ej har lust att se någon så MÅSTE ni se den sista den är bäst!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0