Sommarstugan <3 :D

Hejsan alla ! Jag har tyvärr inte kunnat vara inne så mycket nu på bloggen. Men äntligen har vi Internet nu!! <3 :D Så kanske att jag hinner skriva lite mer under sommaren ... Men idag har jag varit i stan och shoppat lite presenter till syrran :D Det blev lite haha ...Till och med till mig ;) En cupcake-porslin-burk eller vad man säger. Och en svart byxdress <3 Sen åkte vi tillbaka till Åminne. Vi har varit och haft det mysigt vid stranden <3<3 Sen badade vi. Jag (som tycker allt är varmt) badade utan problem. Nu sitter jag och ser på tv med min härliga familj... :D Nu kommer en bild från våran sommarstuga. Samt nån annan gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0