Trött skoldag -.-

Hejsan :/ Jag är kanske inte den "piggaste" cheyen just nu asså! Jag är typ jätte trött. Men iaf... idag var det ju skolan som vanligt. Vi har haft matte och sen skulle vi typ skriva ngt om stavgard på ett papper. Jag e inte klar ännu :P Men iaf så sen var jag med Vera. Vi hade typ skitkul ju :D Vi skrattade när jag satt och läste med en rolig röst. ;) Men det kanske låter lite trögt men asså jag och Vera har nog inte den roligaste humorn om jag får säga det själv ;) Tur iaf är att vi skrattar åt det :)
Nu sitter jag här och glor framför datron med tuggummi i munnen. Känner mig rätt tråkig men ändå... Är inne på fb och lite. Lyssnar på min gamla låtlista jag typ hade i 4 haha. Inte dom bästa låtarna men men. Nu bjussar jag på en lite gammal bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0