åhhhhhhhhhhh jag är såå sur på mig själv!!!

Hejsan!
Sorry har ej haft tid att blogga men jag förstår att ni blir sura att jag inte bloggar.... Men det är så irriterande jag vill ju blogga men jag gör inte det ändå!!
Men nu till lite roligare saker!
Jag åker till Thailand om 42 dagar !! :) sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå kul.
Och veckan innan påsklovet ska vi ha prao men vi ska bara göra en dag då men någon dag den veckan men jag kommer tillbaka från thailand den veckan men jag går tre dagar då :) så på någon av dom dagarna ska jag söka upp något att praoa på det ska faktiskt bli kul :D
Aja jag är lite tjatig så hejdå !!
//Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0