Den här dagen har varit.......

....inte helt klok egentligen. Först skulle vi ha slöjd på Gråbo skolan. När vi kommer dit så är deras skola stängd eller dom har studie dag och jag fick panik inom mig! Men som tur var så var lärarna där så vi kunde få lite hjälp. Först skulle vi typ sitta i deras bibliotek i en timme men vem orkar det liksom. Men tillslut fick vi vår slöjd i alla fall. Sen gick vi till hemkunskapen på Södervärn skolan. Vi hade en vikarie som heter Joel. Han har varit vår vikarie på gympan också och han är snäll. Vi pratade lite om reklam och sånt. Sen gjorde vi Pizza bullar. Dom blev goda. :) Ikväll skulle egentligen mamma och pappa på Glada Hudik teatern . Men mamma blev sjuk så jag och pappa ska dit istället. :D Jag känner bara att det var tur att mamma blev sjuk innan Thailand :o Någon dag kommer jag lägga in bilder på mina nya sommarkläder till Thailand men men. Sen idag hade vi att man skulle läsa ord på en minut. Det är 153 ord på ett papper och man läser högt en och en för en specialpedagog på skolan. Jag kommer kanske inte behöva göra det fler gånger för jag läste alla och hade 3 sekunder kvar när alla ord var slut. Man har lika många ord iallafall på mellanstadiet :) Sen hade jag alla rätt på en diagnos i skolan det var också bra. Från och med nu är jag bloggassistent till Clara Lindby eftersom hon inte kan lägga in bilder längre föratt det har hänt något.
Här kommer länk till claras blogg
http://claralindby.blogg.se/index.html
 Kolla den!

///Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0