Hejsan nu är jag tillbaka

Hejsan bloggen nu är jag här igen :)
Idag har jag varit med Wilma och Vera vi hade super kul :D Först gick vi till Wilma och klappade med hennes dvärgkanin Lakritz (Tror hon stavas så vet inte riktigt) men sen så åt vi mellis och såg på tv. Sen gick vi ut till Lakritz igen men hon ar lite rädd för oss :P Sen gick vi hem till mig och vi höll på lite med våra hamstrar. Och när hamstrarna inte hade lust längre dekorerade vi lösnaglar det är såå kul :) Kommer bild på alla sen :P
Sen åt vi mina cupcakes det var suuuuuper gott verkligen. Aa sen skulle dom hem och nu bloggar jag lite :) Om ni undrar varför jag hade ett litet uppehåll var det föratt jag inte hade tid så skriv inga elaka kommentarer om det som någon har gjort.! Sry det blir ingen bild idag :(
Hejdå
///Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0