Tjejmöte !

Hejsan! Ikväll så ska jag på ett tjej möte med tjejerna i klassen :S
Idag har jag ej gjort något speciellt .
Varit i skolan :D
Först hade vi slöjd det var nice för jag har bytt till träslöjd :) Det är roligare tycker jag :P
Sen så gick vi till södervärn och hade hemkunskap det var ännu niceigare :S
Vi gjorde scones dom blev braaaaaaaaaaa :D
Det var såååå kul längtar redan till nästa :D
Sen åkte vi buss tillbaka till skolan och sen åt vi men det var ingen god mat det var någon soppa :(
Sen hade vi bara en lektion och på den så bestämde vi bara experter och musik till vi i femman som vi ska vara med i imorgon kväll klockan 17.00 :D
Och bor du på gotland så lyssna på P4 (radiokanalen) då så får du se om vi går vidare :D
Det vill jag så vi kan sen komma till finalen i tv :)
För vi vill ju vinna .
Våran hejaramsa går så här:
Vi ska vinna
Vi ska våga
Svara rätt på
Varje fråga
Terra Nova!
Terra Nova!
Terra Nova!
Och går vi vidare till semifinal så är hejaramsan:
Terra Nova Årskurs 5
Segern den ska vi ta hem
Terra Nova!
Och går vi vidare till final så är hejarmsan:
Vi är smarta vi är pigga
Högst på toppen vill vi ligga
inte slöa eller sova
Heja Heja
Terra Nova!
////Filippa

Kommentarer
Postat av: vera

flem du hade lite fel det var den sista ramsan som vi använde:):D

2011-01-29 @ 08:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0