Stranden... ;)

Hejsan. Idag var jag på stranden i Åminne med några vänner från Dalarna. Vi badade typ en timme sammanlagt. Sen gick vi till resturangen och åt det var gott. :D Sen badade vi i poolen. Det var jätte ul faktiskt. Sen gick jag och Rasmus (en av barnen i familjen..Asså våra vänner) och spelade minigolf. När vi hade typ kört ett hål kom Freja och Matilda dom var sura för att vi gick själva men vi väntade på dom. Sen körde vi bara  banor sedan tröttnade vi :P Jag vann! ;) Sen badade vi i poolen igen. Sen skulle jag Freja , mamma och pappa åka hem. För att våra kompisar bor i en stuga i Åminne. Sen bestämde vi att dom skulle komma till oss ikväll och sova över här. :D :D Det var jätte kul idag i alla fall. :) Men nu måste jag dra hejdå :)
//Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0