สวัสดีผู้อ่านที่รักของฉัน

Hejsan ! Idag står rubriken med Thailändska och det står "hejsan mina kära läsare". Det står med thailändska eftersom............................................. JAG ÅKER PÅ MÅNDAG TILL THAILAND!! Och imorgon åker jag till Stockholm <3 :) Det ska bli så in i bängen roligt asså! Jag längtar och det pirrar i magen som in i bomben. Har nog fått liiiiiiiiiiite Resfeber..... :P Men jag kommer kanske hinna blogga imorgon i Stockholm men sen skriver jag nog inte förens någon gång haha :) Men jag bara hoppas på att det blir toppen väder nu både för er och mig.
På dom här 3 ställena ska vi va :
Koh Tao
Koh lanta
Bangtao
Lagoon  (hejdå)
///filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0