Phineas and Ferb

Hahaha :)
Freja ser på det programmet just nu!
Så det är väl bara att sätta sig vid datorn och blogga då :D
Snart kommer pappa hem så ska vi äta frukost :) Sen ska jag "plugga" till Thailand. Lite matte bara men jag håller på med decimaltal och det är sååååå tråkigt och svårt blääääää. Men det är bara 17 dagar kvar JIPPI. Kom ihåg när jag sa att det var 50 dagar kvar haha. Jag kommer nog ha tid att ta kort på alla nya sommarkläder som jag har lovat :O
Haha.
Eller det är 17 dagar kvar tills stockholm sen 18 till thailand men men :|
Jag  vill bara att det ska gå fort nu. Men det är väl så att tillslut är hela resan slut haha. Men det längtar jag inte till . Jag och pappa kollade lite på youtube på videos från hotellen och lite annat. Tillslut kom vi in på videos från flodvågen (tsunamin) där 2004 det var lite läbbigt haha :P
///Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0