Stan !!!!!!

Hello friends !!!!! idag har jag ju varit i skolan som jag skrev.....Sen kom jag och Emma H att vi ville gå på stan så vi frågade Amadeus och Robin om dom ville med och det ville dom..Sen rinde Emma Amadeus och han skulle göra någon...Sen gick vi till Robins hus för han svarade inte i telifonen .När vi var där så var han inte hemma så vi struntade i det så vi gick själva det var skit kul vi skrattade hela tiden så när vi var på gallerix skrattade Emma så mycket att hon la sig ner på golvet hahah:D Det är roligare än det låter ... Jag köpte en slags  mysdräss på hm sen en sparelefant som det står till min häst :DHahahaha min han är ivägen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0