Tjo sho hej och shingelingpling tingeling :P

Hejsan :)
Hade en lite rolig rubrik va idag haha :D
Idag ska jag spela laserdome med Vera , Hennes syrra och hennes syrras kompis :)))
Sen ska jag och Vera gå till Sibylla och äta......... Onyttigt!! Aja sen hämtar pappa mig och vera där sen ska vi åka och bada på romabadet :D Det ska bli Så skojigt. Eller innan vi badar ska vi bara se frejas sista match i Krullis Cup. Som jag spelade i Måndags.............. Nu chattar jag med Vera , Ser på tv och kollar facebook :P Vera kommer med sin farmor eller något  som ska skjutsa oss till laserdome. Dom kommer vid 11 haha.....(?)
Ja det är bara 2 skolveckor kvar tills jag åker. Och nu är det ju lov så .. JIPPI! Jag jobbar 2 sidor i matteboken varje kväll . Så jag kan jobba ifatt dom andra. Men jag kommer ta med matteboken på resan :( Jag har fått en ny bok jag ska läsa där också. Just nu läser jag c.a en kvart 20 min. Varje kväll eller igår kväll läste jag en halvtimme men men. Jag läser inte så mycket annars så det passar bra. Det märks verkligen att jag gör det............... :) Här kommer en bild på min nya bok :D
Ni  kan se vad den heter :P
////Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0