Frågestund Svar

Från  Mamma:

Vilken är världens bästa låt?

Vilken talang skulle du vilja ha?

Hur skulle världens bästa Lördag se ut om du fick bestämma?

Vilken är din favoritmat?

Vad dricker du helst?

Vad tror du att du gör om tio år?

 

Svar: 1:Mine , Hollywood hills och Remedy   2: Göra snyggare naglar    3:Jag skulle nog åka typ till Stockholm och åka till Gröna Lund        4:Grekisk sallad       5:Juice    6: Makeupartist , Nagelfixare eller så är jag Fotograf.

 

Från Wilma

Vad är det bästa du vet?
Vilka är dina favoritsaker hemma?
Favorit artister?
Vad älskar du mässt på jorden?
Vad skulle du vilja lära dig??

 

Svar:   1:Frihet   2:Nagelfixet    3:Taylor Swift och Sunrise Avenue.     4:Min familj   5:Göra snyggare naglar

 

 

 

Tack för frågorna

 

 


Kommentarer
Postat av: joanna-att leva med Aspergers syndrom

svar: kul lägger till dej med nu:)

2011-05-29 @ 18:49:43
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: joanna-att leva med Aspergers syndrom

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-05-29 @ 21:26:47
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0