Skriver om 4 Dagar :O

Hejsan. EFtersom jag har varit lite dålig med bloggandet så tänker jag skriva om 4 dagar den här veckan. Måndag, Tisdag , Onsdag och idag. Eller vad som kommer att hända idag.
Måndag: Jag var i skolan. Inte speciellt roligt. Först var det som en vanlig skoldag. Sedan skulle klassen på bio och se Tusen gånger starkare. Men när vi stod och väntade på bussen så kom den försent så det blev ingen bio. Sen gick jag hem till elin. Och vi va.
Tisdag: Var i skolan. Det var som igår bara att vi åkte och såg bion då istället.
Onsdag: Vi hade först slöjd. Jag håller på med ett skohorn.   Vi fick också göra visselpipor. Sedan hade vi hemkunskap och vi gjorde Tacos. Jag jobbade med Minna. Sedan kom vi tillbaka då hade vi gympa. Sedan var jag med Clara.
Torsdag: Idag ska vi ha gympa och lite. Vet inte så mycket mer. Men men kanske skriver ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0