"Vanlig dag"

Usch!! Blev lite sur imorse när jag vaknade. Jag tänkte bara på att gud vilken vanlig och tråkig dag det kommer bli idag. Och när jag cyklade med elin till skolan sa båda : Åhh nej jag orkar inte med en sån här vanlig dag igen! Men vi hade gympa (ute) Det var inte roligt.  Vi skulle springa/gå skoljoggen varvet så många gånger man ville på en halvtimme. Ett varv är en kilometer. Jag sprang 3. I och för sig var det inte så mycket men jag Vera och Tilde kom lite försent.  (host host)!
Sen gick jag hem och då var mamma och Freja på stan. Orättvist enligt mig men jag ska åka med mamma imorgon. ;)
Nu sitter jag vid datorn och mamma och pappa ser på det där bröllopsprogrammet. Men nu ska jag kolla runt lite så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sigbjornagnethe

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2012-07-04 @ 15:56:39
URL: http://sigbjornagnethe.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0