Dag 01. Presentera mig själv

Jag heter Filippa, är 12 år och bor på Gotland. Jag bor i ett grått hus med mina föräldrar och min lillesyster Freja. Jag och Freja har varsin hamster. Min lilla krabat heter Edit och är grå. På fritiden spelar jag innebandy, är med kompisar, tar kort och designar naglar. Jag tycker verkligen det är super kul med naglar och drömmer om att bli bra x) Jag sitter också gärna vid datorn. Jag har jätte många fina vänner <3 Jag gillar inte att räkna upp i sifferordningar och sånt eftersom jag gillar många av mina kompisar på olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Elle / ellinor

Hej Filippa fin blogg.Du får gjärna titta in på min blogg om du vill.:D Ska läsa denna bloggen ofta :D

2011-11-14 @ 17:45:10
URL: http://coola-elle.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0