Dag 02 En nytagen bild på mig+ 10 faktapunkter

Jag på min kändisfest i år :) Typ en månad sen
10 Faktapunkter!!
1. Jag har 2 mellan namn. (Hilda och Isolde)
2. Jag har fått någon form av kyl-fobi, som menas att jag inte kan lukta i ett kylskåp.
3. Jag använder inte mobilen till något större precis.
4. Jag ska snart få en ipod touch (kommer att dela den med syrran)
5. Jag skulle egentligen ha ett till syskon. (min syster skulle ha en tvillingsyster som dog i magen)
6. Jag kan inte leva utan barnprogram!
7. När jag och vera är brukar vi kolla på intron till gamla barnprogram på Youtube.
8. Jag äääääääälskar att resa utan tvekan!!!
9. Jag har svårt att ta för mig.
10. Jag ska se på Breaking Dawn imorgon!! <3<3
Hugs-n-kisses


Kommentarer
Postat av: vera :)

så sant som det är sant! <3 ;) :D

2011-11-23 @ 19:45:22
URL: http://veragustafssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0