Bloggar från morsans iPhone nu!

Tjenna! Nu sitter jag här i soffan medan mamma och Freja ser på Teven! Pappa har varit i STHLM och är snart på väg hem så han kmr väl hemma vid 11 ikväll tror jag. Men när pappa är iväg har vi tjejmys. Imorgon har jag nog inget planerat. Just det nu blire ju höst lov på Måndag och det känns ju rätt chill. Nu kan jag väl berätta lite om träningsmatchen vi körde med laget det gick väl sådär då dom vann med 10-4 men får väl skylla på att de var killar fast aa 00 var dom typ. Nu ska jag kolla lite på idol! Kmr säkert mobil blogga fler gånger tjaaaaarååå


Kommentarer
Postat av: vera :)

Mys mys! Gossigt!

2011-10-22 @ 19:36:39
URL: http://veragustafssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0