Tjenare tjenare xD

Hejsan :D Jag har tyvärr inte bloggat så mycket på sistonde men jag har tränat , varit med vänner och inatt sov jag faktiskt i Åminne! Men men. Vera fick följa me till Åminne. Det var jätte mysigt. Vi gick ner på stranden i mörkret. Det var inte ett enda fotspår i sanden :O Det var sååå fint!! Idag ska jag inte göra så mycket. Hjälpa mamma att baka och lite. JUST DET! glömde att säga att imorgon e det den andra Oktober, och det är inget mindre än min FÖDELSEDAG!! Äntligen blir man snart 12 år! Jag vet att jag kommer få en cykel. Den står i garaget och jag har fått sett den ;) Jätte najs juuu xD Om jag får något mer vet jag inte om jag får... Men en cykel e ju inte så billig heller! Har tyvärr ingen bild på den men det kmr kanske imorgon elr på Måndag.
//Filippa

Kommentarer
Postat av: wilbur

Den blev skit najs!

2011-10-01 @ 14:22:00
URL: http://wilmawidaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0