:)

Heejsan! Förlåt för dålig uppdatering osv, kan berätta vad jag har gjort sen i Torsdags!
Torsdag: vanlig soft skoldag, åkte på kvällen ut till Vallstena med klassen för att sova i bygdegården där. Hade skit nice och hade en sjuuuuuuukt rolig kväll.
Fredag: Vaknade kvart i 7 ... Eller det gjorde alla då men ändå... Åt lite frukost och spelade lite fotboll m.m sen gick vi hem till våran lärares "nybyggda" hus och var där i typ en kvart. Sen gick vi tillbaka och såg en bra film som heter "radio". Sen åt vi korv med bröd. Sen åkte vi hem vid halv 12. Jag åkte då hem och vilade lite sen var jag med Elin, gick typ hem ifrån henne vid 5, sen åkte jag och vera till skolan och va där vid lekplatsen en liten stund. Kom hem efter det och åt lite mat. Sen skulle vi bort till några kompisar till våran familj kom typ hem vid 11...
Lördag: vaknade såklart med världens halsont, gjorde inte så mycket på förmiddagen men åkte ner efter lunch med mamma till stan. Vi shoppade massor och fikade på waynes coffee. Sen på kvällen skulle vi ha gäster igen och dom gick hem typ klockan 12.
Söndag: har inte gjort speciellt mycket... Ska spela innebandy ikväll för vi har typ avslutning med alla i endre,


Det var mina dagar <3 har haft superdupermysigt verkligen!!!!!! <3
Nu tänker jag tipsa er om den här riktigt bra filmen radio! 👇


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0