Tjenna!

Hej! Förlåt för dålig uppdatering osv... Helgen har varit underbar! I Lördags åkte vi ut till Djupvik med några kompisar till våran familj. Vi var i Djupvik på Afternoon Tea. Det var typ fika m.m smaskens ! Sen på vägen hem åkte vi förbi ett ställe och kollade lite. Och sen åkte vi bara hem och så bestämde vi att våra familjer skulle träffas på kvällen och att dom skulle äta hos oss och mysa lite. Faktiskt jätte mysigt! Vi åt crème brulee till efterrätt, det var första gången jaget det! Mums... Sen kollade vi på massa videos från när vi var mindre. Jag hämtade även vår gamla kamera så vi kunde se på  från när jag var typ 1 och sånt ;) Sen åkte dom väl hem klockan 12-1 . I Söndags gjorde jag typ ingenting.... Hoppade lite på studsis och fixade lite!
Så, det var min helg de!!!!!! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0