Hej hopp :D

Hejsan bloggläsare, har inte kunnit blogga på helgen eftersom jag har varit i Ljugarn. Vi bodde med några kompisar till våran familj i ett hus där. Det var sjukt stort och sjukt mysigt ska ni veta! Kommer nog bilder lite senare, mamma tog några. Idag skulle jag egentligen spela innebandy match men jag hann inte till stan så snabbt för vi ville inte stressa ;) Men dom förlorade med 6-2 mot hansa ♥ Men dom spelade säkert bra, skulle inte kunna tro annat! Jag hade gärna varit med men men. Vi spelade ett spel i Ljugarn, väldigt kul faktiskt det hette ryktet går och är ett familj/party spel! Man lär sig reglerna på typ 3 min, så det spelet kan jag verkligen tipsa om. Igår kväll såg vi på melodifestivalen där ute också, men jag tyckte det var den sämsta deltävlingen hittils. Men nu till annat. Jag tror inte jag har berättat för er att jag ska till Spanien om mindre än 2 veckor, vi åker på Fredagen på Sportlovet. Ska bli riktigt nice :D Vi ska åka till Gran Canaria och bo i Puerto Rico på hotellet Puerto Azul! Jag är sjukt taggad och räknar med att få en liten bikinirand :)
Spelet :D
Hotellet :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0