Tjena!

Hejsan, skön dag i skolan idag... vi var 14 av 22 elever som var där, 4 var sjuka och 4 var lediga, vi var bara 4 tjejer heh. Det var väldigt tomt i klassrummet, men ändå rätt jobbig dag.
Läsa
Engelska
Rast
Matte
minirast
Fixa Läxan
Mat
Rast
So
Jag kom hem för ungefär en timme sen och har inte hunnit att göra så mycket. Bara glott framför datorn. Igår spelade jag match mot Hansa, första gången vi vann mot dom :D Det var jätte kul. Jag blev verkligen sjuukt glad! Har bara lust att skrika ut min glädje, skulle oxå kunna skriva en hel bok just nu... Jag gjorde 1 mål, heheh, luckygirl! Ikväll är det träning igen, känns skönt faktiskt! Fast jag kommer nog inte kunna srika ut min glädje där heller så varför skulle det vara skönt ? Hah, nu ska vi vara seriösa. Men men men men men men men osv osv osv osv, vet inte vad jag ska skriva om...

Kommentarer
Postat av: moa olsson

2012-02-13 @ 16:49:47
Postat av: moa olsson

shit vad några ni va jag var sjuk neej det skulle varit skönt att vara några idag haha kommer nog på onsdag :D

2012-02-13 @ 16:52:00
URL: http://canadabieber.blogg.se/
Postat av: moa olsson

shit vad några ni va jag var sjuk neej det skulle varit skönt att vara några idag haha kommer nog på onsdag :D

2012-02-13 @ 16:52:11
URL: http://canadabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0