Åh nej!!

La in typ massa inlägg från ipoden men tydligen kom de inte in klokt :( Men, men. För en halv timme sen kom jag hem från skolan, har vart sjuk två dagar nu så det var första dagen för mig den här veckan. Men man har ju missat sså mycket viktigt -.- så har fått hem lite grejer som måste göras... men det går säkert fort. Vi gick vår längsta dag idag... 14.20 xD hahahah... tydligen går vi int mer i skolan. Men det är jag naturligvis glad för :D Men 4.orna och 5.orna har typ sin längsta dag till 3 :o Nu ska jag väl inte göra så mkt mer... chilla bara! Har inga roliga bilder att lägga ut eftersom kameran orkar jag inte ladda och den drar väldigt mkt batteri osv osv... Men ska se... oj hitta nåra på mig,svante m.m kolla här!
Svante <3<3<3
meeee
Svante ♥♥♥♥▬♣
Svante och sudden ♥♥♥
♥♥♥♥♥
Saaaaknar er gullepluttisar ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: johanna

söta bilder, och muffinsarna såg goda ut!;)

ska vi göra ett länkbyte?:D (bara om du vill)

2012-01-24 @ 18:53:53
URL: http://hannasshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0