Dagens Personer!

Vera Gustafsson! En otroligt fin tjej! Vi har varit bästisar sen Förskoleklass! Du är så sjuukt snäll och söt <3 Love u <3<3
Min fina Clara Gottberg <3 En av världens finaste och snällaste <3 Älskar dig! <3<3<3
Mamma! <3 Världens finaste och bästaste mamma <3 Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig <3 Du är den jag alltid kan prata med. Älskar dig <3
Moa Lindblad! En otroligt snäll och söt tjej som jag tränar innebandy tillsammans med <33
Tilde Granath! Också en otroligt fin tjej <3 Går i same class!
Ebba Ronqvist! En jätte söt och snäll tjej som jag lekte med sjukt mycket när jag var liten. Vi är fortfarande kompisar men träffas inte så ofta längre... synd :( <3<3
Emma Larsson! En snäll tjej, som är sjukt bra på innebandy! :)
Jennifer Olofsson! En jätte söt och snäll tjej som är duktig på innebandy! <3<3
Det var alla! Men till er som hade otur den här gången. Tveka inte att gilla fler av mina fb statusar! Jag lottar... så har inte valt ut dom här! Grattis till er som blev! <33
//

Kommentarer
Postat av: mamma

2012-03-16 @ 12:42:59
Postat av: ann

Det värmer så gott i hjärtat att läsa älskade unge<3<3<3 Älskar dig så..puss

2012-03-16 @ 12:44:06
Postat av: Vera

Yay!

2012-03-16 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0