Heeemmmaaa!!

Hej alla! Hoppas ni haft en supervecka! Det har iaf jag haft. Det var sjukt kul <3 Har typ bara inte shoppat något :( Bara en snygg ( tycker jag) väska med basketskor elr vad man säger på. Nu ligger jag i sängen på quality hotell som ligger typ 10 minuter ifrån Arlanda, alla sover. Vaknade rätt tidigt med näsblod, inte kuuul! :( kunde inte somna om då och blablabla.. Det har iaf varit sjukt fint väder hela veckan . Sen i Torsdags på eftermiddagen så blev det jätte dimmigt och mke moln m.m men det var ändå varmt. Det vädret fortsatte på Fredagen oxå men då åkte vi ju hem. Jag har gjort flätor i luggen :P om ni fattar! Haha! Men nu ska jag väl vila lite till innan vi äter frulle! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0