Ohhhh...

Då var första dagen på ön avklarad efter resan! Har inte gjort så jätte mycket idag spelat match bara, vi spelade derby mot gul. Förlust, men det gör inget. Är sjukt glad för gulas skull. Nu har dom vunnit serien! Och vi är ju egentligen ett och samma lag så det gör inget. Annars har jag väl bara chillat lite plockat med lite saker jag köpt osv. Imorgon blir det ju skola. Orkar egentligen inte. Haha, har varit borta från skolan en vecka och orkar inte komma dit. Om en vecka är jag väl van igen får jag hoppas! Sånt är livet! Kan tyvärr inte ännu lägga ut bilder från Spanien, det kommer nog i veckan kanske... Kram på er allihopa!!
image description Älskar den här bilden... Haha! Klockren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0