Nice dag!

Heej! Ledig idag ju, har varit soft! Städade mitt rum på morgonen sen hoppade jag lite studsmatta. Sen gick jag in och åt lite lunch. Kollade lite på iPaden och då frågade Clara på Facebook om jag ville gå på Kneippbyn idag. Och såklart ville jag det. Dom hade smygöppning idag och vi hade super kul! :) <3 du är bäst Clara! Jag fixade årsband så det är skönt att ha det. Vi åkte hem vid 5 och då började vi grilla lite sen åt jag mat med familjen . Efter det stack jag och Freja till Ica maxi och handlade liiiite godis. Sen bestämde vi oss för att åka lite inlines. Vi kom hem typ 10 i 9 och då ville vi ännu ta på oss fotbollskor och ta med en fotboll till en fotbollsplan i närheten. Vi spelade lite fotboll i 20 min och sen åkte vi hem och ser nu på hockey! Imorgon sover jag och Wilma hos Clara! Myys! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0