Sunny day!

Heeeeeeeej! Är på riktigt bra humör idag, sjukt varmt och fint väder och bara en allmänt bra dag. Har egentligen inte gjort speciellt mycket, hoppat riktigt mycket på min finafina studsis mattis <3 Imorgon börjar skolan igen........ Fast ändå, helg snart igen så det handlar om tre dagar !! Ikväll ska jag nog inte göra speciellt mycket. Bara ta det lite lugnt. Imorgon ska jag till doktorn och kolla upp min hals. Var på akuten för ungefär en och en halv vecka sen och kollade upp halsen och några utslag. Men jag hade inte halsfluss eller så. Men nu har jag halsont i c.a 4 veckor. Så dags att kolla upp igen kanske. Så vi får se vad det är... Men nu ska jag väl bara ta det lite lugnt förmodligen ut och hoppa. Men jag bjuder på en gammal bild sålänge, har inga supernya tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0